18 mar 2015

Muzyka Klasyczna/Poważna - dla zwykłych zjadaczy chleba

Minęła 21.00 mamy środę to znaczy, że przed nami 60 minut muzykowania. Na ciepły przedwiosenny wieczór zaplanowałem MUZYKĘ KLASYCZNĄ zwaną także POWAŻNĄ. Skąd ten pomysł? Miałem w piątek spotkanie z klientem w Żelazowej Woli i tak jakoś naturalnie ta miejscowość i obecność Chopina wpłynęła na wybór tematu. Od razu zaznaczam, nie jest znawcą tematu nawet fanem tego rodzaju muzyki choć najwięcej słuchałem tego rodzaju muzyki w młodości, podczas oglądania bajek z cyklu Looney Tunes, które były naturalnym tłem do kreskówek. I pamiętam, że tak muzyka byłą zupełnie naturalnym tłem. Jak by mi ktoś zadał pytanie o 10 utworów z tego gatunku miałbym mały problem, nie mniej jednak potraktuje ten wieczór jak wyzwanie podobne do wieczoru z muzyką cygańską, new romantic czy disco polo. Zabrałem kilkadziesiąt najbardziej popularnych utworów tego gatunku i mam nadzieje, że trafią w Wasze gusta. Lampka wina wskazana, może być fotel bujany lub wygodna kanapa. Mam nadzieje, że będzie to kolejny udany wieczór - muzyka wszak łagodzi obyczaje a muzyka klasyczna nadaje się do tego jak żadna inna. Przy okazji postaram się wrzucić trochę ciekawostek. Zapraszam do wspólnej zabawy. Zaczynam od trzęsienia ziemi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz